dilluns, 1 de febrer del 2010

CAU DE BRUIXES 2010

Divendres 29 de Gener

Tot just passa poc de les 16:00 quant agafem la caravana de l'àrea i enfilem direcció a Centelles (Osona), arribem tot just passades les 17:45 hores a la zona on hem de fer la trobada la zona de les escoles, be la zona es plena de coches perquè a l'institut fan allo que esta de moda avui de fer portes obertes, tot i que a la entrada del carrer possa parking Autocaravanes, pero poc a poc es possa tot al seu lloc i conseguim anar omplint l'aparcament a mesura que se'n van els cotxes, el divendres poca cosa varem fer mes això si sopar, jejeje.

Dissabte 30 de gener 2010

Matí, primer esmorzar com no, desprès visita turística per la vila de Centelles i visites del mercat encantat, ple de botiguetes ambientades com no amb la festa, crec que un mercat molt ben acertat, donat que no es com altres fires.
Al migdia dinar semi-col·lectiu donat que es va anar fent petits grups la embergadura de la trobada així ho recomanaba, això si una mica accidentada per la presencia sobtada del vent, desprès acabar de guarnir la caravana per tal de quant passes el jurat estigues a punt i la posterior entrega de premis.
Va tocar també una mica de relax fins quant ja es va fer fosc en el moment que ens varem vestir de bruixes i bruixots per gaudir de la festa amb l'ambient que es mereix. Una festa que la gran majoria dels actes que van fent es van relacionant entre ells i ens donen a coneixer el misteri de les bruixes amb la població de Centelles, segons altres visitants, aquest any era bastant més austera, peró nosaltres com ha estat el primer any no hem pogut aquesta austeritat que podria despendre dels visitants ja habituals de la festa.
El sopar com no entrepar de botifarra "era l'entrepa oficial" i a preu també oficial 5€, encara que la parada gran de la plaça major la beguda sense nevera una mica ridicul doant que encara que feia fred no era el suficient per beure la beguda del temps o semi-calebnta, desprès de l'espectacle a dormir que el fred ja apretava.

Diumenge 31 de gener de 2010

Al matí ultima visita al mercat a acabar de fer les compres, i un matí relaxadet dinar i a recollir per tornar a casa cap a les 19 hores ja erem a caseta.

D'aqui un fort agraïment a EvaV i el seu marit com a organitzadors de la trobada, que contava amb uns 89 elements planificats i que dona molta feina col·locar tanta gent per la seva hospitalitat i la seva atenció